Od dziś dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur zamieszczane są w Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń. Komunikaty pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz internetowej platformie. Na Bielanach monitory możemy znaleźć w urzędzie dzielnicy przy ul. Żeromskiego 29.
Mieszkańcy mają całodobowy dostęp do ogłoszeń, które wcześniej były wywieszane w gablotach urzędów dzielnic. Wszystkie pojawiające się wiadomości podzielone są na kategorie, takie jak architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. Warszawiacy w jednym miejscu mogą sprawdzić daty konsultacji społecznych, okręgi wyborcze czy też informacje o budżecie obywatelskim. Na platformie udostępniane są ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji a nawet przedmioty z depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.
Elektroniczną Tablicę Ogłoszeń można przeglądać za pomocą komputera, tabletu czy smartfona na stronie www.eto.um.warszawa.ploraz na dotykowych monitorach, dostępnych w 20 lokalizacjach:
· Ratusz (przy wejściu głównym) – pl. Bankowy 3/5,
· Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa – ul. T. Chałubińskiego 8.
Urzędy dzielnic:
- Bemowo – ul. Powstańców Śląskich 70,
- Białołęka – ul. Modlińska 197,
- Bielany – ul. Żeromskiego 29,
- Mokotów – ul. Rakowiecka 25/27,
- Ochota – ul. Grójecka 17a,
- Praga-Południe – ul. Grochowska 274,
- Praga-Północ -ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,
- Rembertów – al. gen. A. Chruściela „Montera” 28,
- Śródmieściu – ul. Nowogrodzka 43,
- Targówek – ul. L. Kondratowicza 20,
- Ursus – pl. Czerwca 1976 r. nr 1,
- Ursynów – al. Komisji Edukacji Narodowej 61,
- Wawer – ul. Żegańska 1,
- Wesoła – ul. 1 Praskiego Pułku 33,
- Wilanów – ul. F. Klimczaka 2,
- Włochy – al. Krakowska 257,
- Wola – al. Solidarności 90,
- Żoliborz – ul. Słowackiego 6/8,
Warszawiacy mogą też całodobowo zgłaszać swoje sprawy i pytania poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Platforma dostępna jest w mobilnej aplikacji, na stronie internetowej oraz pod numerem telefonu 19115. Przez siedem dni w tygodniu informacje przekazuje ok. 50 konsultantów oraz ok. 300 pracowników biur i stołecznych jednostek. Urzędnicy zajmują się interwencjami administracji miejskiej np. powiadomieniami o dziurze w drodze, zniszczonej zieleni, nielegalnym wysypisku śmieci czy niedziałającej sygnalizacji świetlnej. Mieszkańcy chętnie też zgłaszają pomysły np. na nowe lokalizacje miejskich ławek czy dodatkowych drzew.